2013. augusztus 13., kedd

Könyvajánló

Boungiorno!


Mivel a többieket lefoglalja, a "first" verseny ezért, mostanában én jelentkezem, tudom elég sok baromsággal, de remélem nem bánjátok!! Ma egy kis könyvajánlóval érkeztem :) Remélem mindenki élvezni fogja, és kedvet kaptok az olvasáshoz! Nos akkor jöjjön is a mára ajánlott könyveim!


Cassandra Clare
 Csontváros

Miért is a Csontváros? Nos többek között amiatt, hogy nemsokára kijön a film. Mindenkinek ajánlom, hogy előtte a könyvet olvassa el, mert közel sem lesz ugyanaz! 

Ismertető: 

Amikor a tizenöt éves Clary Fray elindul a Pandemonium nevű New York-i klubba, aligha számít rá, hogy egy gyilkosság tanúja lesz – amit ráadásul három, különös tetoválásokkal borított és bizarr fegyverekkel hadonászó tinédzser követ el. A holttest aztán eltűnik a semmiben. Nehéz kihívni a rendőrséget, ha a gyilkosok mindenki más számára láthatatlanok, és semmi – még egy vércsepp sem – bizonyítja, hogy egy fiú meghalt. De fiú volt-e az áldozat egyáltalán? 

Így találkozik Clary először az Árnyvadászokkal, akik azért küzdenek, hogy megszabadítsák a földet a démonoktól. Közülük való az angyali külseje ellenére igazi bunkó módjára viselkedő Jace is. Clary egyetlen nappal később, akarata ellenére már bele is csöppen Jace világába: édesanyja eltűnik, őt magát pedig megtámadja egy démon. De miért érdekelne egy démont két olyan hétköznapi mondi, mint Clary és az édesanyja? És hogyan tett szert Clary egyszer csak a Látásra? Az Árnyvadászok tudni szeretnék…


Olvasói vélemények:

"Elképesztő. Azt hiszem, nincs rá jobb szó. A Pokoli szerkezetek-hez hasonlóan itt is kipróbálnám, milyen az élet Árnyvadászként, és nem hiszem, hogy bárkit meglepek azzal, ha azt mondom: Kell egy Jace <3"
"Fordulatos, mindig történnek benne olyan dolgok, amelyikre nem számítanál."

"Ez a könyv valami fantasztikus volt. Egyből bele szerettem amint elkezdtem olvasni.Ebben a lefestett világban minden természet feletti lény megtalálható. Angyalok és démonok, a jó és a gonosz csatája. És persze Jace a lehengerlő modorával és poénjaival. Az egész könyv és világkép magával ragadó és csodálatos."



Saját vélemény: 

Én fantasztikusnak és magával ragadónak találtam az egészet! Először nem akartam belekezdeni, azt gondoltam tiszta alkonyatos lesz az egész és NEM! Lassan, de biztosan vezetett be az általa kitalált világba, csodás volt, az a mennyire magával ragadt, úgy éreztem ha nem adják azonnal a kezembe a következő fejezetet nagyon kiborulok! (Ami nálam elég ritka) Minden van benne amit egy olvasó elvár: humor, szerelem, dráma, titkok, fantázia. 

10/9
Mindenképpen megéri elolvasni! :)
Itt a az eddig kijött részek:
Végzet ereklyéi dupla trilógia

Letölthető: ITT
( Ne töltsétek le ha alkalmatok van megvenni, vagy elolvasni egy könyvtárban!) 

1 megjegyzés:

  1. Imàdom, imádom!!! Kedvenc könyvem. Már az 5. Részt is elolvastam... Forever City of Bones <3<3<3

    VálaszTörlés